
Op donderdag 19 september ging in heel Nederland de SDG actieweek (19 – 25 september) van start.
In Heerlen werd op het gemeente huis hiervoor de vlag gehezen.

Op donderdag 19 september ging in heel Nederland de SDG actieweek (19 – 25 september) van start.
In Heerlen werd op het gemeente huis hiervoor de vlag gehezen.