Ingezonden brief: Wij zijn met meer, vluchtelingen welkom

De redactie ontving de onderstaande link.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeQhTSZ2Bp0QTXdI04V4IlQXJDuLvDJS7dAicJ5TB26CZ8IyQ/viewform

Dit is een brief ,met als titel: Wij zijn met meer, die als ingezonden brief naar De Limburger wordt gestuurd en is een reactie op de a.s. demonstraties in Maastricht en Heerlen op 16 mei.

De brief is opgesteld door XR Maastricht

Handtekeningen moeten a.s. donderdag, 14 mei om 13.00 binnen zijn.