
De redactie ontving de onderstaande link.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeQhTSZ2Bp0QTXdI04V4IlQXJDuLvDJS7dAicJ5TB26CZ8IyQ/viewform
Dit is een brief ,met als titel: Wij zijn met meer, die als ingezonden brief naar De Limburger wordt gestuurd en is een reactie op de a.s. demonstraties in Maastricht en Heerlen op 16 mei.
De brief is opgesteld door XR Maastricht
Handtekeningen moeten a.s. donderdag, 14 mei om 13.00 binnen zijn.